РАННЄ НАВЧАННЯ МОВ

Побічні ефекти:

• Практично всі діти, які вивчають іноземну мову з раннього дитинства, прохо-дять стадію змішування мов. Наприклад, дитина може попросити: «Дай мені ball», бо «ball» вимовляється легше, ніж «м'яч». При ретельному контролі за мо-вою малюка це швидко минає.
• Всі діти мають різні здібності, у тому числі і лінгвістичні. Навіть виховуючись батьками різних національностей, дитина може відчувати труднощі в освоєнні однієї з мов. Ось найпоширеніші з них:
1) дві мови належать до різних сфер вживання, тому словниковий запас кожної з них обмежений (наприклад, якщо в садочку дитина говорить по-українськи, а вдома по-французьки, то українська мова буде обмежена садівської лексикою, а французька - побутовою);
2) на одній з мов дитина не вміє читати, писати, не знає правил граматики;
3) мови по-різному емоційно забарвлені для малюка, що відбивається на їх виразності;
4) вимова має «усереднений» характер;
5) малюк застосовує стратегію змішання мов у спілкуванні, якщо знає, що спів-розмовник зможе його зрозуміти;
6) у дітей при відсутності практики втрата однієї з мов відбувається набагато швидше, ніж у дорослих.

Показання до застосування

Фахівці рекомендують регулярно використовува-ти кожну з вивчаючих мов у всіх можливих сферах життя. Дитина повинна на-вчитися розуміти не тільки побутову лексику, але і гумор, сленг, сучасні звороти, наукову, політичну та економічну термінологію. Якщо навчання другої мови не було розпочато до року, краще почекати до 4-5 років, поки у чада не сформується правильна вимова звуків рідної мови.

(з журналу "mamas & papas" № 12, 2010)
Переглядів 7987

методики раннього розвитку

Коментувати

Залогіньтесь будь-ласка!